Men herregud!

Här har det varit bloggtorka så det skriker om det! Jag har inte haft så mycket lust och inte så mycket tid heller om jag ska vara ärlig. Det finns så mycket att göra nu och det snurrar och spinner i huvudet som bara den. Så det här med bloggandet har kommit långt nere på listan. Men ett par rader ska jag kunna uppdatera er med i alla fall=)

Den senaste tiden har det hänt en hel del, det innefattar bröllop,sjukdom. Vi kan börjar med bröllopet, för det är där det verkligen händer grejer. Nu är det inte så lång tid kvar,ca 9 veckor bara! Men nu är det mest små saker kvar.....eller ja, kanske inte! Men vi tar en sak i taget=)

Kläderna har vi fixat så nu är det mer accesoarer kvar,håret,dukningen med allt vad det hör till, musik till kyrkan som innefattar psalmer och in och utgångsmusik,schema  för dagen,bordsplacering (men den tar vi när sista anmälningsdagen har varit), sen är det ju sååå mycket mer. Så som ni förstår har vi fullt upp;)

Jag har varit förkyld nu i två veckor,trodde att det skulle gå över men icke,det blev värre och jag fick en hemsk öroninflamation på detta så nu har jag varit hemma från jobbet i tre dagar=( Jag har verkligen inget tålamod längre för att vara hemma...beror nog mycket på att jag har gått hemma och varit arbetslös så jag föraktar nog den här lägenheten och vill faktiskt inte spendera mer än nödvändig tid här. Men imorn så ska jag gå till jobbet och det ska bli såå kul! Få vara lite social igen och jag är så glad att jag har ett jobb att gå till!♥

Hmm det har ju inte blivit så mycket träning nu när jag varit dålig så tänkte sätta igång med denna nästa vecka så jag blir helt frisk. Då kör vi igen så det ryker=)


Må gott alla!

//Annelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback