Wow!

Så känner jag just nu,blev så stolt över mig själv idag att jag verkligen gick upp tidigt och åkte iväg och tränade! Det var såååå härligt! Det var lugnt och stilla på badhuset och jag slapp alla barnfamiljer i stort sett. Misstolka inte detta nu,jag älskar barn. Men ibland är det skönt när det kan vara tyst och lugnt. Inget spring och en massa gråtande.
Så jag passade på att njuta ordentligt,efter mitt träningspass på ca en timme,(inne fattar kondition 30 minuter och styrketräning ca 30-40 minuter) så bastade jag riktigt länge och bara njöt av tystnaden. Efter detta bar det in till staden där jag träffade en tjejkompis och vi gick lite på stan och käkade lunch,super mysigt! Så är nu hemma och har pysslat lite. Men eftersom jag steg upp strax efter sju så känner jag mig lite trött nu,så det blir till att vila lite. 

Senare ikväll bär det av mot färjestad till ett par vänner=) Så nu ska jag ladda lite med att vila och bara ta det lugnt.

Ha en trevlig lördagskväll!

//Annelie



V.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback