Tiden går för fort!

Det är nästan en vecka sedan jag bloggade ,jag har haft fullt upp och inte varit så sugen på att skriva när jag väl kommit hem. Men veckan som varit har mest bestått i att göra vardagssysslor,promenerat och tränat. Det är också vad jag gjort idag. Var uppe ganska tidigt och var vid gymmet kl 09.00 med min syster och körde ett ordentligt pass. Det var riktigt skönt! Men jag vet bara inte hur jag lyckas med allt, men skallade mig själv sen när jag kom hem genom att slå huvudet i en dörrkarm i fullfart. Skulle böja mig ner och ta upp kläder från min träningsryggsäck och missbedömde avståndet ganska rejält. Hur lyckas jag!!?
Så nu ska jag vila lite och hoppas att min huvudvärk kommer att försvinna. Känner ingen bula än så länge. Men hoppas att det känns bättre senare för ikväll ska jag på zumba med Sandra=) Det vill jag inte missa!

Helgen har annars varit lugn och igår så ägnade jag och Kim all vår tid till att bröllopsplanera med ett undantag för att hälsa på Forshagaborna;) Har letat skor till en förbannelse på stan,men hittade verkligen inga. Det är såå dåligt utbud här i stan fast att vi har så många skoaffärer. Trött jag blir. Men vi hittade skor till Kim iaf=)

Ha en fortsatt bra söndag!

//Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback