Söndag

Idag har det inte hänt så mycket,både jag och Kim tog oss sovmorgon=) Det var riktigt skönt att få sova! Sedan blev det frukost och sedan tog jag tag i akvariumen och gjorde dem rena och fina. Jag har en underbar sambo som hjälpte mig med städningen. Imorgon blir det nog ingen träning,bilen ska in på besiktning så det blir kim som får ta den till jobbet. Ska man åka buss så tar det evigheter innan man kommer fram till gymet och därifrån. Så det är jag inte så sugen på. Får bli på tisdag istället=)

Vad har ni gjort under helgen? Ingen utgång vart det för mig så någon som vet om det var mycket folk ute?
är lite sugen på att få dansa loss lite så inom en snar framtid får det allt bli krogen;) Inget speciellt har hänt med bröllopsplanerna nu de senaste dagarna. Just nu jobbas det för fullt med musiken till kyrkan.

Nu är det dags att slappa i soffan en stund innan det bär iväg mot väse och ska hälsa på ett par kompisar.

//Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback