Mina drömmars hus!

Idag blev det en promenad efter jobbet som bar av hemmåt. Ingen fika idag utan det tar vi till helgen istället:) Det var verkligen riktigt skönt ute och de hade faktiskt sandat ganska bra nu. Så det var inte stört omöjligt att ta sig fram. Gillar val möjligheten att kunna gå hem,cykla,buss eller ta bilen. Det är ju riktigt lyxigt egentligen! Tänk om man kunde få bo så men mer lantligt men ändå så nära....skulle vara drömmen.

På tal om drömmar så har jag hittat mina drömars hus! Det ligger så perfekt och precis där jag vill att det ska ligga. Problemet är att det finns hästar runt om och Kim är allergisk. Så vi får se hur det går med den biten. Det behöver lite kärlek och omsorg men vad gör det när det är ens drömmars hus?! Jag längtar tills visningen och hoppas på att det inte är någon som vill ha huset. Men tyvärr tror jag det kommer vara fullsmockat med folk. Men men hoppas kan man alltid göra=)

Nu sitter jag här med en kopp te och funderar på om man skulle ta och lyssna på lite bröllopsmusik...är inte alls sugen men det är behövligt! någon som har bra förslag på ingång och utgångsmusik?

//Annelie




Kommentarer
Anonym säger:

Wow! Vilket hus!! Vart ligger det? Måste kosta multum?!?

Zumban är i Deje, där jag tränade förra året. De har utökat sitt schema lite... =) Söndag kl 19-20.30 bara du hojtar om du vill med! =)

2011-01-11 | 20:43:40
Bloggadress: http://oldbeforeidie.blogg.se/
Annelie säger:

hihi, det var bara ett hus jag hittade=) inget som har med texten att göra;) Men visst är det fint! Det hade verkligen varit ett drömhus! jag hör av mig om söndag senast lördag!=)

2011-01-12 | 20:12:46
Bloggadress: http://orientalgoddess.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback