Lite förrvirring;)

Kanske skulle ha skrivit att huset jag tog med i förra inlägget inte har med texten att göra=) Men visst är det ett drömmarnas hus?!

På bilden är det Villingsbergs herrgård som ligger en mil öster om Karlskoga. Alltså inte jätte långt härifrån Karlstad.
Du kan gå in på den här länken om du skulle vilja läsa mer.
http://www2.lansstyrelsen.se/orebro/Sv/samhallsplanering-och-kulturmiljo/byggnadsvard/kulturmiljo/sevarda-kulturmiljoer/karlskoga/villingsbergs-herrgard/Pages/index.aspx

Idag har det inte hänt mer än det vanliga,jobba,träna och sedan hem. Väl hemma åt jag lite ostkaka med grädde,mums! Har varit så sugen på det så länge så tänkte unna mig det idag. Idag blir det ett riktigt tråkigt inlägg för nu kallar plikten som hemma(fru) och disken som väntar på att diskas. Men innan jag slutar måste jag bara be er att gå in på denna länken på den här söta saken!
http://www.youtube.com/watch?v=c9gg5x37k-I&feature=related

Ha en fin kväll

//Annelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback