Kvinnlig intuition

Ja tänk vad många gånger man har känt det och kanske inte lyssnat,någon som känner igen sig? Jag tror verkligen att man måste börja lyssna och känna efter för många gånger har vi redan svaret. Bara vi letar lite till och kanske stannar upp för en sekund. Vad tror ni?

Tycker att det är riktigt häftigt att man kan känna på sig saker,speciellt kanske rent av att man känner av andra människor. Super häftigt! Det är min åsikt.

Idag är det fredag och jag hade verkligen planerat för träning men när jag satt i bilen på väg från jobbet så styrde den hemåt. Jag är så sliten idag,men tur som är så ska jag träna imorgon=) Det var också inplanerat så det ska jag inte rubba på!
Mitt mål är att komma iväg minst tre ggr/veckan så det blir perfekt.

Har haft en partykänsla sedan igår,är riktigt sugen på att gå ut och ta något glas vin eller parta loss! Nu var det ett tag sedan som man var ut. Vi får se om den känslan sitter kvar imorgon;)

Nu ska jag snart iväg och handla,jippie! Men det kanske kan bli något gott på kvällsmackan.

Ha en fin helg!

//Annelie

[rosa+ranunkel.jpeg]


Kommentarer
Monica Englund säger:

Så fin din blogg-sida har bivit!

Tänkvärda ord också.

Hälsningar Monica E

2011-01-15 | 10:02:26
Annelie säger:

Tack Monica=) Hoppas det är bra med er och tack för senast! Kram

2011-01-15 | 15:34:47
Bloggadress: http://orientalgoddess.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback