Ingen återvändo

Precis som det låter så finns det ingen återvändo och det är slut på alla ursäkter,här ska det tränas!!! Idag var jag iväg på mitt första träningspass efter operationen och det var super! Dock var konditionen riktig dålig,men men det jobbar jag snart upp igen=) Det var så härligt efteråt och jag känner att musklerna fick jobba. Bastun är ju verkligen belöningen efteråt. Det blir som en drog,jag bara måste basta när jag tränar. Passar då på att filosofera och varva ner. Super!

Har tagit tag nu mer i cateringen till bröllopet så nu inväntas det svar. Sedan ska det väljas vilken som kan tänkas vara bra. Imorgon blir det en fika på stan med Johanna efter jobbet, då jag har lite tid innan så funderar jag på om man skulle kanske gå och kika på broddar??! Det kan tänkas vara tantvarning men det struntar jag fullständigt i! Det är ju riktigt halt ute nu och för varje steg man tar så spänner sig varenda lilla muskel i kroppen. Dessutom skulle jag vilja gå till jobbet istället för bussen,men det blir det verkligen inte tal på nu. Måste hålla mig i skinnet och inte bryta något innan bröllopet,sen är det fritt fram:P
 
Nu kallar soffläget....så ha det gott!

//Annelie




Kommentarer
Sandra säger:

Funderar faktiskt oxå på o införskaffa broddar... Livsfarligt o va ute o gå nu ju!

Jag ska börja med zumba på söndag! Sugen på o hänga med?? ;)

2011-01-11 | 18:33:21
Bloggadress: http://oldbeforeidie.blogg.se/
Annelie säger:

Åhh det låter roligt! Vart är det du skall vara då? Kram

2011-01-11 | 19:39:34
Bloggadress: http://orientalgoddess.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback