Mätt och belåten

Har precis kommit hem från stan där jag har varit ute och käkat med jobbet och tackat av en kollega. Det var så good mat och mycket på tallriken! Så egentligen skulle man ha prmenerat hem.

Det var ju ett tag sedan jag skrev och nu tyckte jag det var dags för en uppdatering=)


I vardagliga livet rullar det på,jobba,träna,umgås med sambo och vänner. Sedan har vi ju bröllopet som det är full rulle på. Inbjudningarna är nu utskickade,jätte skönt! Så till helgen blir det att fixa med kläderna och försöka boka ett möte med konditorn också. Sedan var det tänkt att maten skulle vara klar,men det är vääääldigt segt från cateringsfirman tycker jag! Men men,snart så borde det vara avklarat. Även till helgen blir det en träff med floristen och kika lite på blommor och lite vad man tänk för stil,spännande!

Nu blir det snart sängen för min del,skulle kunna somna nu om jag lade ner huvudet.



//Annelie


Kommentarer
Sandra säger:

Ja, visst är de söta! Synd att han inte kunde vart valp ett tag till... ;)

2011-02-06 | 16:13:06
Bloggadress: http://oldbeforeidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback